donderdag 17 december 2020

Ombelle sjaal

   - English below -



Het is weer tijd om een nieuw patroon voor een sjaal met jullie te delen. Omdat je nooit genoeg sjaal kunt hebben ;-) Voor dit patroon koos ik voor het Ombelle garen van Fonty.


Voor de Ombelle selecteert Fonty fijne, lange en homogene vezels van kuddes jonge angorageiten. Deze bevolken de hooglanden van Zuid Afrika. Het garen is geschikt voor haaknaald 3,5 / 4 mm. Per bol van 50 gram is er circa 145 m.


Benieuwd geworden naar de beschikbare kleuren? Op FairYarns vind je een overzicht van alle kleuren.


Met 6 bollen ben ik aan de slag gegaan en haakte ik een sjaal van circa 235 cm lang en circa 35 cm hoog. 


Download hier het gratis patroon. 


Ik vind het leuk om jullie gehaakte sjaal(s) te zien. Dus heb je de sjaal gehaakt en vind je het leuk om deze te delen op Instagram. Tag mij dan in jouw foto en gebruik #createdbycarolien. Dan kom ik een kijkje nemen.


Heel veel haakplezier!


Liefs Carolien




Dit patroon is ontworpen door Created by Carolien. Het is niet toegestaan het patroon te delen, verspreiden, vertalen of kopiëren. Het is wel toegestaan het gehaakte product in een kleine oplage te verkopen.


Ombelle scarf


As most of you know I often crochet with the Fonty yarn. This time I started working with Ombelle .


The yarn is suitable for crochet hook 3,5 / 4 mm. Ther is 124 m per ball of 50 grams.


Curious about the available colors? At FairYarns you will find an overview of all colors.


I started working with 6 balls and crocheted a scarf of approximately 235 x 35 cm. 


Download the free pattern here.


I'd love to see your progress and completed scarfs, I'm sure they will be beautiful! Please use #createdbycarolien on Instagram and tag me, so I can see it. 

Have fun crocheting!

Love Carolien



This pattern is designed by Created by Carolien. I do not give my permission to have my pattern shared, distributed, translated or copied. You may however sell your handmade items that use this pattern.


1 opmerking: